About Me

My photo
Volgograd, Russia
I'm a 12 year old trapped in an 19 year old physique and I love pink :) Our heart is pink, and pink is a lovely colour. So, let's stick to the "fitrah" and let's make our heart a lovely heart too :D InsyaAllah.

Monday, November 8, 2010

WAHAI BLOG BERHABUK. hachhooom!

Assalamualaikum 
Berhabuk rasanya blog saya ini. Maaafkan lah aku wahai blog, saya tiada masa untuk menghias anda.
HAHAHA. Secara tiba tiba hari ini aku rasa macam nak menulis. Then aku fikir, gaya bahasa apa yg aku perlu guna ye? Apa yg aku nak tulis? AAAH. Tak payah fikir, jom tulis je.

Alhamdulillah, sekarang ni aku dah selamat tiba dan hidup di bumi Russia ni, spesifiknya di Volgograd. Hari hari kat Russia ni sangatlah berbeza dengan hari hari yang aku lalui kat Malaysia dulu. Dulu, secara jujurnya, aku tak pernah rasa hidup ni sangat susah. Tapi, after all I’ve been through here, now I know how hard to be a man. –AKU BERKATA-KATA SEPERTI ORANG MATURED-

Officially wahai blog, sy isytiharkan anda sebagai diari saya untuk melayan pelbagai perasaan di Russia ni. Sabar ye?

Let’s talk about today, so what did I do?
1. Wake up, solat, breakfast, go to class
2. RUSSIAN class , my face was like this -_-
3. Chemistry, grrrrrr..NEED TO STUDY MORE!
4. GJ (Gloria jeans) – bought a shirt
5. Home ^_^
6. Dinner, salmon, salad n rice. (whatever)
7. ..n now im writing.

My routine everyday lebih kurang macam ni lah. Sometimes I feel like I’m leading a dull life. How to give it colour eh? _________  anyone fill in the blank?
DEAR NAWAL, sabar dan tabah itu penting dalam kehidupan ini. Tiada apa yg senang untuk dicapai dan digapai, berusahalah dan berserahlah kepada Allah. Sesungguhnya ada sinar di penghujung jalan untuk setiap org yg berusaha, sesungguhnya ikhlas demi agama Allah. InsyaAllah…
Masa dah berlari nampaknya, sorry wahai blog, saya terpaksa pergi dahulu, nak mengejar masa yg berlari pantas tu!

MASA, tunggu!

Oh, assalamualaikum :D

7 comments:

  1. YES! i found your blog! hehe :)

    dull life?? you re having fun with your friends kn.mane ade dull :)
    tgk movie, circus, theatre! damn best gle kottt!
    and not to mention..ehm ehm.hehe :)

    ReplyDelete
  2. kak ida : ahaha. ade banyak! tak reti edit je, wkakakau

    nik : oh agak lahh. tak sedar pulak. THANX anyway.

    ReplyDelete
  3. nk ida wat video tutorial ke nii? cara edit

    ReplyDelete
  4. ingtkan gloria jeans tu kedai kopi je..bukan ke? sbb kt msia n dunedin ni, GJ hanya menjual kopi dan dessert. haha..

    by the way warnailah hidup anda dgn aktiviti persatuan esp yang melibatkan islam ^__^

    ReplyDelete
  5. hehehe. GJ tu best2 jugak baju dia :)
    okay, insyaAllah.

    ReplyDelete

Daisypath Graduation tickers