About Me

My photo
Volgograd, Russia
I'm a 12 year old trapped in an 19 year old physique and I love pink :) Our heart is pink, and pink is a lovely colour. So, let's stick to the "fitrah" and let's make our heart a lovely heart too :D InsyaAllah.

Tuesday, November 9, 2010

UNTITLED

DOBRI DEN

Translation : Good Day!

Salam (hehe, kan elok kalau bg salam je). Takpe lah sekali sekala kita variasikan greetings. Variasi itu kan seronok. Hari ni saya tulis blog sambil dengar lagu, baru feeling sikit masa menulis. DUHH FEELING LAH SANGAT. Jadi distraction ada lah.

Tadi buka facebook, enda asked for my blog address. BOZHEMOI (OMG)! Malunya, enda, if you are reading this, alin sememangnya tak pandai menulis. Tapi disebabkan kegedikan yang menular dalam diri, maka gediklah jua tangan ni nak menulis. But, enjoy lah baca blog yang tak seberapa ni.

Tadi lecturer cakap ada test next week. BIG TEST. Alamak. Macam mana ni. Hai cik Nawal, takkan gelabah kot?

Jawapan : ye ye sy sangat gelabah! Sy ada 2 tests next week. Bagaimana? Saya harus study, saya tidak boleh buang masa, saya tak boleh online, saya tak boleh makan, saya tak boleh tidur, saya harus study!

(JAWAPAN MACAM NAK KENA PUKUL).

Helo helo. Relaxlah awak. Baru 2 tests. Test banyak banyak ni biasalah. Kalau awak study, usaha and bersedia secukupnya, insyaAllah awak boleh buat. Eish! Janganlah sampai tak nak makan and tak nak tidur. Kesiannya badan awak. Nanti dia sakit merajuk dengan awak. Study study jugak, tapi hidup hidup jugak ye awak. NAWAL AMALINA, live a live!

Ehem, tadi buka blog, tengok followers dah jadi 5. YAYAY. Followers dah 5, entry baru 4. Jadi untuk menambahkan followers, kena lah tambah entry banyak banyak. And tak nak lah bagi orang baca benda kosong kan? Baiklah baiklah, saya akan menambahkan entry2 bermanfaat nanti. InsyaAllah.

Okay, I think that’s all for today. I hope I have strength to write for tomorrow. Bye bye wahai blog.

p/s : Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk meneruskan hidupku di bumi Russia ini. Aminn.

ASSALAMUALAIKUM.

2 comments:

  1. terbaeekk entry :D
    kelakar pon ada :D
    goodluck test! :D :D

    ReplyDelete
  2. oh terima kasih.
    terbersemangat pulak nak berkarya.

    ReplyDelete

Daisypath Graduation tickers