About Me

My photo
Volgograd, Russia
I'm a 12 year old trapped in an 19 year old physique and I love pink :) Our heart is pink, and pink is a lovely colour. So, let's stick to the "fitrah" and let's make our heart a lovely heart too :D InsyaAllah.

Tuesday, March 29, 2011

Surat untuk Malaysia

Assalamualaikum. Tajuk entry ini agak menggerunkan. Jadi kalau sesiapa terasa adrenalin die dah capai tahap maksimum, sila tutup tab ini dan beredar segera. Sebagai bakal doktor yang mengangkat hippocrates oath, saya tak akan mengambil risiko dengan tidak memberi peringatan awal tentang kesan dan akibat yang bakal diterima jika anda meneruskan pembacaan. Medical negligence nanti. AHA. anda gerun? bahaha tidak perlu kerana atas tu semua nye auta dari aku yang tak berapa betul ni. Cuma, ada satu amaran lah kot. Jangan sampai putus urat kentut pula ye nanti. Ataupun musculus orbicularis oculi pars lacrimalis tak berdaya lagi menahan air mata. Okay, satu lagi penipuan dari aku. Kalau kamu semua nak tau apa feeling yang bakal mengisi dada anda, meh laa baca. Apa apa jadi aku tak tanggung ye! (MUKADIMMAH PANJANG)

Sebenarnya, baru baru ni aku ada tulis satu surat sepoi sepoi bahasa ala ala angin mendayu dayu di Pantai Cahaya Bulan kepada tanah tumpah darahku, Malaysia.

Nak baca, lebih kurang begini lah :

Dear Malaysia, I miss you so much! I can't wait for this July to come. So that I can stand on your land again, feeling the fresh air and inhaling fresh aroma of warmness. I miss your food so much. Oh that feeling of Malaysia. Please run faster July, I wanna come back!

Then, I got a reply :

Dear Nawal Amalina (warm introduction)
Oh skang kau nak rindu aku ye? Dulu bukan happy nak tinggal aku eh. Tak sabar nak bulan 9 laa. Nak fly cepat2 la. Kat airport nangis gitu2 je. Macam buat2 je nangis. Nampak sgt tak sedih mane.

ADEHH DEN TERKENO BALIK JANG! errrrkkkk haha. itu lah manusia, tak penah nak berpuas hati kan? *ketuk kepala sendiri*

HEHE. korang korang yang tengah baca ni mesti rasa aku sangat tak betul. Lantak korang la. Hehe, yang penting aku gembira -.-"

Okayy, sebenarnya, 1 benda je aku nak sampaikan, AKU RINDUUUUU MALAYSIA!!! Malaysia oh tanah airku~~~

Salam 1 Malaysia :)

5 comments:

  1. surat sepoi2 bahasa? apakah? HAHA. kat sini hujan laaaahhh. 700 penduduk di terengganu di pindahkan. haha.

    ReplyDelete
  2. cett yeke? BAHAHAHAHAHA org jauh taktau T.T

    ReplyDelete
  3. fatin amirah nordinMarch 29, 2011 at 4:39 PM

    i miss u nawal!

    ReplyDelete
  4. mcm familiar je name pantai cahaya bulan tuu..-idani

    ReplyDelete
  5. ayu:hahaha...superlike!!!

    ReplyDelete

Daisypath Graduation tickers