About Me

My photo
Volgograd, Russia
I'm a 12 year old trapped in an 19 year old physique and I love pink :) Our heart is pink, and pink is a lovely colour. So, let's stick to the "fitrah" and let's make our heart a lovely heart too :D InsyaAllah.

Thursday, March 3, 2011

Jangan Menyerah :)

Salam WBT..
Actually tadi kawan ada bagi link 1 lagu. then saya dengar. Menarik lagu ni. Lirik die best. So saya mahu share :D

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Kita pasti pernah
Dapatkan cobaan yang berat
Seakan hidup ini
Tak ada artinya lagi

Syukuri apa yang ada
Hidup adalah anugerah
Tetap jalani hidup ini
Melakukan yang terbaik

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Tuhan pasti kan menunjukkan
Kebesaran dan kuasanya
Bagi hambanya yang sabar
Dan tak kenal putus asa

Jangan menyerah


InsyaAllah, mari kite semua sama sama berusaha dan tawakkal padaNya :)


7 comments:

  1. D Masiv cmxbest je..hehe..alaaa

    ReplyDelete
  2. weih nikk Dmasiv lagu2 dia best lah.. try la dgr..-idani

    ReplyDelete
  3. "lagu teman" tu lg best ;)

    ReplyDelete
  4. okay dani.hehe.aku try dnga nnti. :D
    lagu teman tu Dmasiv gk ke?

    ReplyDelete
  5. oh, saya pun minat juga lagu ni. saya pernah post dekat blog saya dlu, thanks kerna engatkan kembali. :)

    ReplyDelete
  6. Best giler lgu ni....nk ngis ak dgr .....tq classmate

    ReplyDelete
  7. aulia : oh yeke? lirik die best :) sama2.

    jak : saba2 jgn nangis, macho macho. HAHA. welcome :D

    ReplyDelete

Daisypath Graduation tickers